Web sitemizde size daha iyi hizmet verebilmek için çerezler kullanılmaktadır. Kabul Et Ve Kapat seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilir, Ayarlar seçeneği ile çerezler hakkında daha fazla bilgi alıp tercihlerinizi yönetebilirsiniz. Çerez Politikası


Ayarlar
Arge - Yavuzlar

AR-GE

Anasayfa
Arge

Ar-Ge Aşamaları

Araştırma ve Geliştirme Yaparken İzlediğimiz Yol Haritası
RD-Main
1.

Aşama

Yüzey işlem laboratuvarımızda günlük, kimyasal havuzlarımızdan titizlikle alınan numunelerin, alanında uzman personellerimiz tarafından “Qualıcoat”, “Qualanot”, “Seaside” teknik şartnamelerine uygun standartlar içerisinde, test plakaları asılarak bükülme, dayanıklılık ve hızlı yaşlandırma testi yapılarak kayıt altına alınmaktadır.

RD-Main
2.

Aşama

Günlük kimyasal havuzlarımızdan, alınan numunelerin 0,1 mg hassasiyete sahip terazi ile potasyum florür tartımı yapılarak sülfirik Asit konsantrasyonuna ve pH ve iletkenlik değerlerine bakılmaktadır.

RD-Main
3.

Aşama

Yüzey işlem görmüş profillerin test plakaları, boya tesisimizde boyandıktan sonra mikron değerlerine bakılarak bükme, parlaklık cihazı, adezyon ve darbe testleri yapılarak kayıt altına alınmaktadır.

4.

Aşama

Yüzey işlem havuzlarından alınan test plakalarının, anotest cihazı ile yapılan ölçüm sonucuna göre ağırlık kaybı ve titanyum kaplama testleri yapılarak, alınan numuneler 0,1 mg hassasiyete sahip terazi tartımı sonrası etüvde kurutulup desikatörde bekledikten sonra yapılan tektik sonucu kayıt altına alınır.



Ar-Ge Yapısı:

Yenilik Dilimleri
Fikir Üretimi:

Yeni fikirlerin ve konseptlerin üretilmesini temsil eder. Tıpkı kek hamurunu yoğurmak gibi, ekibimiz burada yeni ürün fikirleri, teknolojiler ve çözümler yaratır.

Tasarım ve Prototipleme:

Bu dönemde fikirler somut ürün tasarımlarına dönüştürülür. Kek hamuruna şekil verir gibi prototip ürünler tasarlanır ve üretilir

.
Ürün Geliştirme:

Bu aşama ürünün pazara hazırlanmasıdır. Tıpkı bir kekin fırında pişirilmesi gibi, ürün mühendislik, test ve iyileştirme yoluyla geliştirilir

.
Süreç İyileştirme:

Bu dilim üretim süreçlerinin optimizasyonunu temsil eder. Pasta süsleme gibi, bu aşama da üretim verimliliğini artırır, maliyetleri düşürür ve kaliteyi iyileştirir.

Pazar Araştırması:

Bu dilim, müşteri ihtiyaçlarını ve pazar eğilimlerini anlamakla ilgilidir. Tadının nasıl olduğunu anlamak için bir pastayı tatmak gibi, bu aşama da ürünlerin pazarda nasıl performans göstereceğini anlamamızı sağlar.